2013. július 23., kedd

Ananászos cukkinidzsem



Ezt a receptet már régóta tartogatom, most végre kellő nagyságúak lettek a cukkinik hozzá otthon, a kertben ...

Hozzávalók:
1 kg cukkini
1 doboz konzerv ananász (340 g)
1 citrom leve
1 cs vaníliás cukor
35 dkg cukor (én egy kicsit kevesebbet tettem bele, elég volt)
1 cs 3:1 dzsemfix

Elkészítés:
A cukkinit megmossuk, meghámozzuk és lereszeljük.
Hozzáöntjük az ananászt a levével együtt, plusz a citromlevet és feltesszük főzni, amíg meg nem puhul a cukkini.
Én itt botmixerrel átmentem rajta egy kicsit, de ezt ki is lehet hagyni.
Hozzáadjuk a cukrokat és a dzsemfixet és 5 percig forraljuk.
Üvegekbe töltjük és száraz dunsztban hagyjuk kihűlni.


Forrás: http://www.nosalty.hu/recept/ananaszos-cukkinidzsem

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon tetszik, ki kell próbálnom!

    VálaszTörlés
  2. Szeretném megköszönni Dr. Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy Dr. Duma segít az embereken. Örülök, hogy a lányom Dr. Duma segítségével megszabadult a drogfüggőségtől, köszönöm Dr. Duma az erős varázslatokat. A nézők számára nem ismerem a helyzeteteket, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphat a függőség megszüntetéséhez. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba Dr Dumával:
    1) Szerelmi varázslatok
    2) Elveszett szerelmi varázslatok
    3) Válási varázslatok
    4) Házassági varázslatok
    5) Szerelmi varázslatok.
    6) Elválasztó varázslatok
    7) Száműzd el a volt szeretőt
    8.) Szeretnél előléptetni.
    9) lottó nyerő varázslatok
    10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
    11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
    12) varázslat a megszállottság megtörésére
    Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...