2013. július 18., csütörtök

Sárgabarackos-csíkos kekszes krémes



Aki még nem próbálta a kekszes krémest, annak kötelező darab :) Aki meg próbálta, annak szerintem eszébe jut, de miért nem evett ilyet régóta ...
Egyébként én is még csak egyszer készítettem ilyet vaníliás-kakaós csíkos változatban, ezt a csíkozós "hagyományt" folytattam most barackos csíkokkal. Extra finom! :)

Hozzávalók:
kb 30 dkg négyzet alakú háztartási keksz
1,5 cs vaníliás pudingpor
2 tojás (nekem most csak 1 volt, azzal is működik)
7 ek cukor
1 ek liszt
12,5 dkg margarin
7 dl tej
fél cs zselatin
1 bögre sárgabarack

Elkészítés:
A pudingport, zselatint, tojássárgáját, cukrot és lisztet kevés tejjel csomómentesre keverek, majd hozzáadva a többi tejet sűrűre főzzük. 
A tűzről levéve, ameddig még forró, belekeverjük a margarint, kétfelé osztjuk, az egyik felébe az apróra vágott sárgabarckot is beletesszük és azután mindkettőbe a tojások kemény habbá vert fehérjét (felel-fele arányban).
Egy tepsi aljába egymás mellé rakjuk a kekszeket és rákanalazzuk az egyik krémet (ne öntsük, mert feljöhet a keksz), majd óvatosan a másik krémet és a tetejét is kirakjuk kekszekkel. Én most három réteget próbáltam kihozni, de talán a csak kettő látványosabban elkülönül.
Hűtőbe rakva 1 nap múlva megpuhul a keksz és a kekszek szélei mentén szeletelhető.
A krém állaga olyasmi, mint a cukrászdai krémesnek.
Kisebb méretű tepsihez elegendő ez a mennyiség, egy gáztepsihez kb. a duplája kell.






5 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom :) ennek a fotoival kivetelesen en is egeszen elegedett voltam :)
      Az izevel is :)

      Törlés
  2. Szeretem a kekszes sütiket. Szoktam készíteni én is , de nem gyümölccsel. Meg fogom próbálni, mert nagyon mutatós és persze a gyümölcs csak javíthat az ízén.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most, miutan haromfele variacioban kiprobaltam, szerintem ez a barackos valtozat volt a leg... Mar gondolkodok a kovetkezon ... :)

      Törlés
  3. Szeretném megköszönni Dr. Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy Dr. Duma segít az embereken. Örülök, hogy a lányom Dr. Duma segítségével megszabadult a drogfüggőségtől, köszönöm Dr. Duma az erős varázslatokat. A nézők számára nem ismerem a helyzeteteket, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphat a függőség megszüntetéséhez. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba Dr Dumával:
    1) Szerelmi varázslatok
    2) Elveszett szerelmi varázslatok
    3) Válási varázslatok
    4) Házassági varázslatok
    5) Szerelmi varázslatok.
    6) Elválasztó varázslatok
    7) Száműzd el a volt szeretőt
    8.) Szeretnél előléptetni.
    9) lottó nyerő varázslatok
    10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
    11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
    12) varázslat a megszállottság megtörésére
    Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...