2013. március 6., szerda

SAD! 14. forduló - Face control!




A SAD! Süss, alkoss, díszíts! játékot Kiskukta találta ki és indította útjára 2011. szeptemberében. Azóta lement 13 forduló és egyre több a játékos kedvű résztvevő, ami főként a nagyszerű témáknak köszönhető.
A SAD! lényege, hogy a kiadott téma szerinti ételt, édességet házi körülmények között otthoni - nagyrészt - alap eszközökkel minél kreatívabban,  ötletesebben, szebben készítsük el. A játékosok közzéteszik a blogjaikon az alkotásokat, majd a forduló végén egy összefoglaló készül belőlük. Nincs nyertes, nincs nyeremény, csak sok finom különlegesség egy rakáson :)

Lehet, hogy pofátlan voltam, amikor Zsuzsánál, a Teller-Cake blog írójánál jelentkeztem a 13. fordulónál, hogy lenne egy ötletem a következőre, de Titeket pont arra kérlek, hogy Ti, illetve inkább a süteményeitek ezúttal ne legyenek pofátlanok! :) Mert ebben a fordulóban 
face control 
lesz! Vagyis csak olyan süteményt, édességet engedek be a forduló virtuális ajtaján, aminek "arca" van. Viszont nem kell félni, itt nem lesznek rossz arcok :)

Nekem a nyitóképen is látható citromos smiley hozta meg a kedvemet a blogoláshoz, azóta is az egyik kedvenc fotóm. Azért is ezt választottam "reklámfotónak", hogy lássa mindenki, aki eddig nem mert jelentkezni a SAD-ra, hogy nem kell ehhez semmi extra, két pont, egy vonal és máris mosolyog a süti :) Persze ez (is) olyan téma, amit a végletekig lehet variálni, finomítani, biztos vagyok benne, hogy rengeteg ötletes pofás megoldás fog születni. Lehet, ember, állat, szörnyecske, csak arc, egész alakos, marcipánfigurás, csokis, gyümölcsös ... szárnyalhat a fantáziátok!
Csak hogy kicsit arcoskodjak :), íme pár néhány kép az eddigi pofás édességeimből :)


Nézzetek be a facebook oldalamra is további, mások által (is) készített inspiráló fotókért.

Az elkészült műveket április 6-ig tegyétek közzé a blogotokon, majd a linket és egy képet küldjétek el nekem a linda.morvai@gmail.com címre. Akinek nincs blogja, azt is szívesen látom, tőletek a receptet, rövid leírást is várom.

Az eddigi fordulók és témák:
1. Kiskukta: Díszíts egyszerűen, de nagyszerűen!
2. PixiPie: Téli tortamóka 1., 2., 3., 4.
3. PiciJuci: Gombóc Artúr álma 1., 2., 3.
4. Gesztenye: Tündértortácska 1., 2., 3.
5. TücsökBogár: Karamell, mert szeretem 1., 2.
6. Mandulasarok: Teát vagy kávét
7. KatuciKonyha: Klasszikusok új ruhája
8. Reformkori Konyha: Díszíts gyümölccsel!
9. Praliné Zsuzsi: A csíkos és a pöttyös a divat!
10. Flóra: A bennünk rejlő cukrász
11. Trollanyu: Öltöztessétek ünnepi ruhába kedvenceiteket!
12. Éva: Csavard fel...!
13. Teller-cake: Cake-pops

Remélem, hogy tetszik Nektek az új téma és úgy jártok, mint én szoktam, hogy nem tudok megállni egy ötletnél. Nah, nem is pofázom tovább, "pofázzatok" Ti! :)

38 megjegyzés:

  1. Én jövök! mindenképpen! És képzeld, én is dédelgetek mér magamban egy témát mióta részt veszek ebben a nemes megmérettetésben! :-)) Ki is rakom emlékeztetőnek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy jössz játszani! :) Na, akkor mindenkinek ki vele, akinek lenne ötlete egy következő fordulóra, ha van több jelentkező is, akkor a végén valahogy kiválasztom-kisorsolom, hogy ki kapja a 15. fordulót! :)

      Törlés
  2. Nagyon jó ötlet. Tutti jövök játszani, már van is egy két receptem aminek van "arca" :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szoval Te mar keszultel elore? :) Orulok, ha jossz jatszani, akar tobb otlettel is! :)

      Törlés
  3. Nagyon jó, és nem voltál pofátlan, örültem hogy szívesen viszed tovább a játékot! Jópofa téma minden értelemben! :-DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom, orulok, ha tetszik az otlet. Varom majd a Te suti(jei)det is! :)

      Törlés
  4. Bekapcsolódtunk az előbbinél, jövünk ide is. Tetszik a téma. Már előre látom a sok pofa dolgot:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes-helyes, gyertek! Kivancsi leszek en is a kollekciora :)

      Törlés
  5. Érkezem én is. Remélem sikerül összeraknom egy arcot:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulok, ha jossz, Janka! Varom a csoportkepre a sutidet! :)

      Törlés
  6. Nagyon jó ötletet találtál ki! Jönnek majd a különböző arcok csak győzzél csodálkozni!:-)) Jövök játszani !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Eva! Teged (is) mindenkeppen vartalak a jatekra :) orulok, ha tetszik, fantaziat megmozgato lett a tema :)

      Törlés
  7. Nagyon jó ötlet, tuti kitalálok valami pofásat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Flora, biztos vagyok benne, hogy valami nagyon jopofa fog erkezni Toled is! :)

      Törlés
  8. De jó, remélem,most nem maradok le!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van még egy hónap a végéig, lesz idő alkotni! :)

      Törlés
  9. Nagyon jó ötlet! Igyekszem :D!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik az ötlet. Nagyon jónak tartom, ha valakinek van ötlete, jelentkezik háziasszonynak. Már most kiváncsi vagyok az összefoglalóra. Egy biztos, mosolygós lesz :)

    VálaszTörlés
  11. Jövök játszani!Mosolygósan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök! :) Ez is volt a cél, amikor én csináltam a smiley muffinokat, muszáj volt visszamosolyogni rájuk! :)

      Törlés
  12. Én is jövök játszani! Tetszik az ötlet! :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jópofa ötlet! :D
    Mindenképpen jövök valami finomsággal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulok, hogy tetszik a tema es jossz jatszani :)

      Törlés
  14. jaj de ötletes! Remélem, tudok én is valami jót alkotni! :)

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Szeretném megkérdezni, hogy csak új posztokkal lehet nevezni, vagy jöhetnek régebbi bejegyzések is, ha kapcsolódnak a témához?
    Egyébként nagyon jó az ötlet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szemi!
      Torekedjunk az ujakra!:) azert ha vmi miatt nem fer bele az idobe egy uj suti, nem leszek nagyon szoros szivu ...

      Törlés
  16. Rendben, meglátom, hogy alakul a hetem! :)

    VálaszTörlés
  17. Hű most látom csak:) Szerintem csatlakozom:)

    VálaszTörlés
  18. Majd igyekszem készíteni valamit erre a fordulóra, de addig is a karácsonyi rénszarvas fejeimet muszáj megmutatom ;) http://agifoz.blogspot.hu/2012/12/mezeskalacs-2012.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csináltam hasonló rénszarvasokat, bár az enyémek feje csak "snassz" kerek volt :) A karácsonyfáid iszonyat jók, olyan kis cukik! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...