2013. július 3., szerda

GoodFood főzőklub a GastroArt-Elektrolux Élménykonyhában


Tegnap a GastroArt-Elektrolux Élménykonyhában jártam a GoodFood magazin jóvoltából. A Facebook oldalukon volt egy kis játékuk, ahol én lettem az egyik nyertes :)
Annyit tudtunk, hogy olvasótalálkozó lesz és főzni is fogunk, mégpedig egy különleges menüt.
Hát, tényleg nagyon különleges volt, sikerült új dolgokat, új ízeket megkóstolnom. Pl. még soha nem ettem édesburgonyát, illetve most ismerkedtem meg a málnaecettel is, amitől a saláta egészen új ízvilágot kapott.
Már jártam több főzőtanfolyamon (Chefparade-Mindmegette karácsonyi menü, Chefparade Csokiműhely - bonbonozás, Chefparade-Mindmegette - Provence ízei - erről sajnos csak barátnőm által tudtam beszámolni, Makifood - cupcake tanfolyam), eddig ez volt a legnagyobb konyha, ahol a legtöbb résztvevő tud egyszerre főzőcskézni. Természetesen a körülmények abszolút profik, hiperszuper konyhagépek, minőségi, előkészített alapanyagok és segítőkész, mosolygós szakemberek vettek körül.
Négyes csoportokban dolgoztunk, a helyben verbuválódott kis csapatunk hamar megtalálta a közös hangot, főleg a fokhagyma (túl)adagolás tekintetében :) Este nem kellett tartanunk a vámpíroktól ... :D
A menü:
grillezett halloumi sajt málnaecetes salátaágyon
marokkói csirkeszárnyak, görög csirkenyársak joghurtos, paradicsomos és zöldborsós-mentás öntettel, sült zöldségekkel
"megtört" málna - ennek a receptjét a GoodFood 2013. júliusi számában megtaláljátok
Gyakorlatilag már az előétel után jóllaktunk, hazafelé szinte gurultam ... :)

Mégegyszer nagyon szépen köszönöm a GoodFood-nak, hogy részt vehettem az első főzőklubjukon, nagyon színvonalas volt, jól éreztem magam, csak így tovább! :)

És akkor jöjjön pár kép:

a konyhai rész


minden előkészítve


pácolódnak a húsok

elkészültek a nyársak

fokhagyma"nyomás" késsel


zöldborsós öntet

paradicsomos öntet

a zöldségköret a tepsiben

sajtgrillezés
sülnek a nyársak

a köret már kész van
És így néz ki készen a menü:

előétel

főétel

desszert



csoportkép a GoodFood Facebook oldaláról

5 megjegyzés:

  1. Szuperül éreztem én is magam :) Remek volt a csapat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hagymák! :) Jó lett Rólad a borsós kép :)

      Törlés
    2. Nektek nem hiányzott a málnakrémből a fokhagyma? :) Szuper volt ez a tegnap este!

      Törlés
    3. A tejfölös-joghurtos részbe elfért volna egy kicsi ... :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...