2013. április 5., péntek

Zsiráfmacska-banánrépa torta a SAD-ra


Mióta kiírtam a SAD! 14. fordulójának Face control-os témáját, azóta majdnem mindennek arca lett, mégis akartam valami nagyon arcosat :) Nagyon megtetszett egy kép egy hosszú nyakú cicáról, ezért ez került a tortára is. 

Hozzávalók:
tésztához:
175 g liszt
175 g barnacukor
3 tojás
175 ml étolaj
90 g mogyoró vagy dió
2 érett banán - összetörve
175 g sárgarépa - lereszelve
2 teáskanál sütőpor
1 teáskanál só
1 teáskanál szódabikarbóna
tetejére:
75 g krémsajt
175 g porcukor
75 g vaj
esetleg vaníliakivonat

Elkészítés:
A tojást a cukorral fehéredésig keverjük.
Hozzáadjuk a liszt, szódabikarbóna, só, sütőpor keverékét, majd az olajat, mogyorót/diót, a répát és a banánt.
Sütőpapírral bélelt formába öntjük és 170 °C-ra előmelegített sütőben kb 75 percig sütjük, tűpróbáig. Ha nagyon barnulna sütés közben a teteje, akkor sütőpapírral takarjuk le.
A tetejére a krémhez összekeverjük a hozzávalókat és a kihűlt tortára kenjük.
A cicához kicsit több porcukrot kevertem és némi kakaóport, nylonzacskóba kanalaztam, levágtam a csücskét és rajzoltam vele.






Ezeket "arcoskodtam" a 14. forduló alatt:
Túrókrémes sütemény
Tojás-tyúk
Nyuszis tejespite
Almás zabfalatok
ZaBálna
Sárgarépás bonbon

Forrás: http://allrecipes.co.uk/recipe/10021/banana-and-carrot-cake.aspx

5 megjegyzés:

  1. nagyon édi lett!:) küldtem én is emailt..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) A SAD-os nevezést meg főleg :)

      Törlés
  2. Jaj, de tuti! Ha vasárnap küldöm a versenyművet, még beférek a keretbe? Ugyanis holnap utazunk csak haza és csak vasárnap tudom feltenni az utolsó pillanatban elkészült sütimet. :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom! :) persze, belefer, szerintem csak jovo het kozepe fele tudom megirni az osszefoglalot, addig johet minden! :)

      Törlés
  3. De aranyos! És biztos, hogy nagyon finom volt!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...