2012. június 12., kedd

Toszkánai csokitorta


Nagyon tömény. Nagyon finom. Nagyon egyszerű elkészíteni. Nagyon megtöredezett a teteje felvágásnál. Nagyon gyorsan elfogy ...


Hozzávalók:
20 dkg étcsoki
20 dkg vaj
10 dkg liszt
30 dkg cukor
6 tojás

Elkészítés:
A csokit vízfürdő felett a vajjal együtt felolvasztjuk.
A lisztet, cukrot, tojást habverővel addig keverjük, amíg világosabb massza nem lesz.
Az olvadt, lehűlt csokit hozzákeverjük óvatosan.
Sütőpapíros kb 26 cm-es formába öntjük.
180 °C-ra előmelegített sütőben 35-45 percig sütjük (nekem 35 perc elég volt).
Kihűlve szeleteljük.
A belseje nagyon tömény, krémes állagú.





Forrás: http://stahl.hu/hu/recept/desszert/Toszkanai_csokitorta

15 megjegyzés:

  1. Imádom az ilyen nagyon csokis sütiket:)) Mentve!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csoda, majdnem brownie ... :)

      Törlés
    2. El is készült, nagyon finom!:)

      Törlés
    3. Nálatok is fénysebességgel fogyott? :)

      Törlés
  2. Ennyi "nagyon" után muszáj lesz kipróbálnom! :-) Tényleg jó csokisnak látszik, nem hajaz egy kicsit a Sacherra?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most erre az lenne a jó válasz, hogy "De, nagyon!" :)
      De emlékeim szerint annak nem ilyen tömény/tömör a tésztája, meg egy kicsit több folyamatból áll elkészíteni.

      Törlés
    2. Köszi, feltétlenül megsütöm valamikor! :-)

      Törlés
  3. Egy "i" betűt vegyél ki a címből. NEM toszkániai, hanem toszkánai. :-)

    Én is csináltam már, brutál finom. :-)))

    VálaszTörlés
  4. Ez a NAGYON toszkán csokitorta nagyon bejön nekem!!! :P

    VálaszTörlés
  5. Szia Linya
    Ez a csokitorta nagyon finom lehet! Azt hiszem ki fogom próbálni:))) Nem is tudom hogyan lehet h én eddig még nem olvastam a blogodat! De majd ez után...:)

    VálaszTörlés
  6. Judóca! Köszönöm és várlak szeretettel! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...