2013. március 28., csütörtök

Kandírozott kedvesem torta byGabi - vendégpost a SAD-ra


Írtam már, hogy próbáltam az ismerősöket befűzni a SAD! Face control-os fordulójára. Miután anyukám elkészítette a kókuszos madártejét, tesóm, Gabi maradt még ki a családi sorból. 
El is kezdtem noszogatni kedvesen, "talán nem lenne hozzá kedve sem"? :) De lett, így készült el ez a sütés nélküli túrótorta.
Felismeritek a tortán szereplő "ufót"? Ő az én kedvesem. Mármint nem az enyém, hanem ByeAlex-é, aki majd képviselni fogja hazánkat a 2013-as Eurovíziós Dalfesztiválon ezzel a számmal. Most egyébként megtudtam a Wikipédiáról, hogy ByeAlex testvére rajzolta az animációt a dalhoz.


Hozzávalók:
50 dkg túró
20 dkg babapiskóta
10 dkg mazsola
1 db citrom
2 pohár natúr joghurt
4 evőkanál kristálycukor
3 zacskó vaníliás cukor
3 dl habtejszín

Elkészítés:
A babapiskótát tejbe áztatjuk és egy tortaformába rakjuk. Kedvesem.
Lereszeljük a citrom héját, kifacsarjuk a levét és hozzáadjuk az áttört túróhoz. Kedvesem.
Hozzákeverjük a cukrot, joghurtokat és a beáztatott, majd kinyomkodott mazsolát. Kedvesem.
Keményre felverjük a tejszínt a vaníliás cukorral, majd óvatosan a túrókrémhez keverjük. Kedvesem.
Ráöntjük a babapiskótákra és néhány órára a hűtőbe tesszük. Kedvesem.
A narancshéjat kandírozzuk, és feltekerve szárítjuk. Kedvesem.





2 megjegyzés:

  1. A KEDVESEM-torta nemcsak szép és aktuális, de nagyon finom is volt!
    Anyu

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...