2013. február 13., szerda

Francia kókuszos pite


Megláttam, megszerettem, kissé túlsütöttem :( Azért így is nagyon finom volt, de jobban tetszene, ha kevésbé lenne barna a teteje ...

Hozzávalók:
tészta:
250 g liszt
110 g vaj
1 tk cukor
1 csipet só
50-60 ml víz
én reszeltem bele citromhéjat is
krém:
1 csésze kókusz
1 csésze cukor
3 tojás
113 g olvasztott vaj
1 csipet só
ebbe is reszeltem citromhéjat és kb egy fél citrom levét is beletettem

Elkészítés:
A tésztához a lisztet elmorzsoljuk a vajjal, a cukrot, sót és igény szerinti vizet hozzáadva gyorsan tésztát gyúrunk.
1 órára a hűtőbe tesszük.
Lisztezett felületen kinyújtjuk és kivajazott formába helyezzük.
A krémhez valókat összekeverjük és a tésztára öntjük.
170 °C-ra előmelegített sütőben kb. 1 órán át sütjük. Félidőben takarjuk le sütőpapírral, hogy nem barnuljon meg nagyon a teteje (én már kicsit későn takartam le).




1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett :) Igen én is így voltam vele, hogy szebb lenne kevésbé barnán. De az ízéből nem vesz le :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...