2013. február 22., péntek

Hangjegyes cake-pops - SAD 13. forduló


Azt hittem, hogy már befejeztem a SAD - Süss! Alkoss! Díszíts! 13. fordulójára a cake-pops gyártást a rendhagyó módon sós pogácsanyalókával, de aztán a Facebookos Édességrajongók klubja csoportban ez most állandó téma, a képek alapján úgy láttam, hogy lassan mindenki "begolyózik" :), nekem is piszkálta továbbra is a fantáziámat a dolog ... Valaki a lemezgyűjtő barátjának keresett tortaötletet, ekkor jutott eszembe a cake-pops, mint hangjegy.

Kandírozott narancshéjat készítettem, még nedvesen feldaraboltam, összekevertem darált keksszel, meglocsoltam némi narancslével és golyókat formáztam belőle. Végül olvasztott étcsokiba mártogattam. Fogpiszkálót szúrtam bele, amire papírból kivágott kis hangjegyzászlót vagy két hangjegyet összekötő gerendát ragasztottam pillanatragasztóval. Aki nagyon menő, rajzolhat csokiöntettel a tányérra kottát és violinkulcsot is (én csak papírra rajzoltam, mert ez a csokiöntetes dolog csak most jutott eszembe :))

Ez meg a "szereti a tik a meggyet ..." cake pops :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...