2012. január 20., péntek

PalancsintAngyal - narancsos palacsinta citromos töltelékkel




Palacsintareceptet nem írnék, abból gondolom, mindenkinek megvan a jól bevált.

Az angyalkának a szárnyaihoz négybehajtottam a kerek tésztát, a testéhez nyolcadrészbe, a fejéhez pedig sütöttem külön egy kisebb pöttyöt.

A tésztájába nyomtam narancslevelet, vágtam kis narancsdarabokat és reszeltem narancshéjat.
A citromos palacsintatöltelékről pár évvel ezelőtt hallottam először, porcukrot kell szórni egy sávban a tésztára és rálocsolni annyi citromlevet, hogy nagyjából felolvadjon a cukor. Nagyon friss ízű lesz tőle a palacsinta (amihez itt még pluszban hozzájön a narancsos tészta), különösen nyáron esik jól.

A citromos töltelékről sajnos nem sikerült túl jó képet csinálnom (a színes kristálycukortól lett ilyen horrorisztikus kékes színe :))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...