2011. december 5., hétfő

Színes-ízes "kockacukor" - gasztroajándék



Aki szeret teázni, kávézni, annak jó ajándék lehet a saját készítésű kockacukor.

Hozzávalók:
kristálycukor
aromák: vanília, rum, vérnarancs, meggy stb.
szinezék
fahéj
citromlé

Elkészítés:
A cukorhoz nagyon kevés folyadékot adunk és a tetszőleges szinezéket, aromát, fűszert, jól összekeverjük és a formába nyomkodjuk. Én egy bonbon műanyag tartójába tettem és egy teáskanál hátával nyomkodtam le. 1-2 napot várunk, amíg kiszárad, akkor ki lehet fordítani a formából.
Lehet készíteni kétféle színűt is, ha egymásra lapogatjuk a két réteget.

Nálam ilyenek készültek:
vanlíás
citromos
rumos
fahéjas
vérnarancsos
meggyes
és ezek kombinációi







4 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes! Becsomagolva meg gyönyörűen nézek ki!

    VálaszTörlés
  2. nézek=néznek
    én becsomagolva se nézek ilyen jól ki...:)))

    VálaszTörlés
  3. :))))))))))))) Ez nagyon jó! :)))))
    (nekem fel sem tűnt, hogy azt írtad)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Linyah!

    Szeretném tudatni Veled, hogy Te nyerted a fődíjat a játékomon! Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot, részletek és a nyeremény leírása itt: http://maxkonyhaja.blogspot.com/2011/12/eredmenyhirdetes.html

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...