2013. január 21., hétfő

Tejfölös csodabogár + Blogkóstoló 7. forduló


A Blogkóstoló 7. fordulóján társamul Veát kaptam, akinek eddig még nem jártam a blogján. A tejfölös csodabogár receptjén akadt meg a szemem, mert olyan szép színes :) Persze az enyém lehetett volna még színesebb is, na de majd legközelebb ... :) Annyit változtattam, hogy reszeltem bele narancshéjat, így az egésznek enyhe narancsíze lett.

Hozzávalók:
20 dkg liszt
30 dkg cukor
1 nagy doboz tejföl (375 g)
2 tojás
1 cs sütőpor
10 dkg tortadara (én színesből csináltam - és kicsit kevesebből, mert sütés előtt már nagyon színesnek tűnt, de sütéskor "eltűnnek" egyes színek -, de lehet csokisból is)
3 narancs reszelt héja

Elkészítés:
A tojásokat kikeverem a cukorral, majd a tejföllel.
Hozzáadom a liszt és sütőpor keverékét, végül a tortadarát és a reszelt narancshéjat.
Sütőpapíros tepsibe öntöm - én a tetejére is szórtam tortadarát - és 180 °C-ra előmelegített sütőben 40-45 perc alatt kisütöm.
Langyosra hűlve lehet szeletelni.



csokifondübe is mártogattuk

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jártál nálam. :) Ezt a süteményt készítettem már el úgy is, hogy daraboltam bele gyümölcsöt, úgy is nagyon finom!

    VálaszTörlés
  2. szuper jól néz ki ez a süti, de a MADÁR! Annyira imádom, hogy mindenhol ott van. Ez már a Te márkajelzésed! ;-))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néznek ki a sütikéid, és az elrendezés is!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! :) A madárka nevében is :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...