2012. november 12., hétfő

Mindmegette-Lidl gasztrokurzus

kötényosztás előtt :)

A Mindmegette.hu és a Lidl által szervezett őszi receptversenyben ismét sikerült valahogy bekerülnöm a nyertesek közé :))) Ha minden igaz, a szezámmagos csokitorta recept beküldésével. Főzőkurzusra mehettem a Chefparade Főzőiskolába, aminek nagyon örültem, mert tavaly is ezt nyertem, de akkor nem tudtam részt venni sajnos. (Persze ha el tudtam volna menni tavaly is, akkor meg pláne örültem volna, hogy ismét milyen jó lesz nekem :))
Már úgy köszöntöttek, hogy ugye én vagyok a kismaradas? :))))
Sajnos fotókat nem nagyon készítettem, csak a "végeredményekről", de volt ott profi fotós, videós, szóval lesz pár jó kép is később :)

Mindjárt itt a karácsony, így a menü is karácsonyi témájú volt.

Előétel:
Banános csirkemájpástétom. Igen, banános! :) Nagggyon finom! (épp a maradékát reggelizem :)) 
recept



Főétel:
Gesztenyével-baconnal töltött pulykamell zöldséges krumplipürével és vörösáfonyamártással (sajnos a képről  lemaradt a mártás)
recept



Desszert:
Mogyorós narancsöntetes sütemény. Ööö ... hát, ez nem lett a legszebb, kicsit amorf formát öltött ... :\ Viszont annál finomabb ...
recept


A kurzus végén teli hassal és naaaaagy ajándékcsomaggal távoztunk (alig bírtam hazacipelni) :)
Köszönöm szépen a szervezőknek mégegyszer az élményt!

Itt olvasható a Mindmegette beszámolója.
Néhány kép tőlük:


csoportkép


húskötözés - itt elkelt a segítség, egyedül nem tudtam csomót kötni :D


ajándékosztás :)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...