2012. március 14., szerda

Vaníliás sablé keksz - 100. bejegyzés :)





Hozzávalók:
22,5 dkg vaj
10 dkg porcukor
vanília vagy vaníliaaroma
1 cs só
32 dkg liszt
kristálycukor opcionálisan

Elkészítés:
A vajat a porcukorral habosra keverem, majd hozzáadom a vaníliát, sót és a lisztet.
Hengert formázok belőle (nálam négyszögesedett a kör ...) és folpackban a hűtőben pihentetem pár órát.
Kristálycukorba hempergetjük a rudat (én ezt kihagytam) és felszeleteljük kb 1 cm-es korongokra.
180 °C-ra előmelegített sütőben sütőpapíros tepsiben kb 25 percig sütjük (amíg elkezd barnulni a széle). Kicsit megnőnek, hagyjunk helyet köztük.
A tepsiben hagyjuk kihűlni.








Forrás: http://gigiakonyhaban.freeblog.hu/archives/2008/09/23/Vanilias_sable_diamant/

5 megjegyzés:

  1. Nézz be hozzám légyszives, van egy kis meglepim számodra:)

    VálaszTörlés
  2. Hmm, de fini kis kekszek. Nagyon-nagyon szeretem a vaníliásat :)

    Megvan ám a Blogkóstoló 2. fordulójának a sorrendje. Neked az alábbi blog jutott >> http://fernelax.blogspot.com.es/

    Jó játékot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Már meg is kukkantottam a "kóstolnivaló" blogot, hát, nem lesz könnyű dolgom, inkább mesélős, mint főzőcskézős, de rajta leszek az ügyön ...

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...