2011. február 19., szombat

Muffánk :)


Sütőben süthető fánkreceptet kerestem. Ezt tűnt a legegyszerűbbnek :)
Az eredeti recept szerint cukorfánk. Az eredeti kép szerint is. Az enyém úgy döntött, muffin lesz :D

Hozzávalók:
17,5 dkg cukor
1 tojás
20 dkg liszt
2 tk sütőpor
0,5 dl olaj
2 dl tej
1 vaníliáscukor
1 csipet só

Elkészítés:
A tojás a cukorral elkeverjük, majd ozzáadjuk a sütőporos lisztet, tejet, olajat és a sót. Kivajazott formába tesszük. 175 °-os sütőben kb 12 perc alatt lettek készen.
Lehet, hogy ha én is fánkformába raktam volna (ami nekem nincs), akkor fánkszerűbb lett volna, de ennek a teteje púposodott ezerrel :) Még forrón meghempergettem vanílisáscukorban, majd meglocsoltam őket kis narancslével, így szaftosabbak lettek és a tetejére porcukorral elkevert reszelt narancshéjat csorgattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...